اس ام اس غمگین تنهایی ۹۲.
loading...
یاس فان سایت تفریحی
یاس فان بازدید : 247 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس برای ابراز تنهایی و ناراحتی

نفس بده که برایت نفس نفس بزنم … نفس به جز تو نخواهم برای کس بزنم … مرا اسیر خودت کرده ای دعایی کن … که آخرین نفسم را برای تو بزنم


**********اس ام اس غمگین تنهایی***********
مرا ببخش اگر به تو پیله کردم ، قدری طاقت بیاوری پروانه میشوم و میروم !
**********اس ام اس غمگین تنهایی***********
گفتن کلمه (دوستت دارم) یک ثانیه طول میکشه ، توضیح (دوستت دارم) سه تا چهار ساعت طول میکشه ! ولی ثابت کردنش یک (عمر) طول میکشه …..

**********اس ام اس غمگین تنهایی***********
چه فرقی هست بین من که اینجام و تنهام و قلبم پر ز نامردی های دنیاست ، با تو دلبر شیرین زبانم که غرق عشق و مستی میشوی و میروی و پشت پا میزنی به هرچی که داشتیم !؟
**********اس ام اس غمگین تنهایی***********
قلابت را بدون طعمه بیانداز ، اینجا پر از ماهی هاییست که از زندگی سیرند!
**********اس ام اس غمگین تنهایی***********
به سلامتی اونی که واسه رفتنش گریه کردی … اون رفت واسه رفیقاش تعریف کرد، و با هم خندیدند….
**********اس ام اس غمگین تنهایی***********
اینکه سرت هر بار با یکی گرم باشه دلیل بر ارزشت نیست، آنقدر بی ارزشی که خیلی ها اندازه تو هستند!
**********اس ام اس غمگین تنهایی***********
اگر دلت گرفت سکوت کن ، این روزها هیچ کس معنی دلتنگی را نمیفهمد !
**********اس ام اس غمگین تنهایی***********
آمدی چه زیبا ، گفتم دوستت دارم چه صادقانه ، پذیرفتی چه فریبنده . نیازمندت شدم چه حقیرانه ، به خاطر یک کلمه مرا ترک کردی چه ناجوانمردانه . واژه غریب خداحافظ به میان آمد چه بی رحمانه ، و من سوختم چه عاشقانه!
**********اس ام اس غمگین تنهایی***********
از سالها تقویم میماند ، و از من استخوانهایی که تو را دوست داشتند …
**********اس ام اس غمگین تنهایی***********
مترسک به کلاغ گفت: هرچی میخوای نوکم بزن اما تنهام نذار
**********اس ام اس غمگین تنهایی***********
عمیقترین درد در زندگی مردن نیست ، پنهان کردن قلبی است که به بدترین شکل شکسته باشد
**********اس ام اس غمگین تنهایی***********
چکار کرد این دل ساده ام ! که اینگونه از چشمای تو افتاده ام ؟؟
**********اس ام اس غمگین تنهایی***********
زخمهایم به طعنه میگویند ، دوستانت چقدر بانمک اند !
**********اس ام اس غمگین تنهایی***********
این تو نیستی که مرا از یاد برده ای ، این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند
**********اس ام اس غمگین تنهایی***********
جلوی بعضی از خاطره ها باید نوشت ؛ خطر ریزش اشک ، آهسته به یاد آورده شود!
**********اس ام اس غمگین تنهایی***********
ای صمیمانه ترین آیه مهر ، با صمیمانه ترین یاد به یادت هستم

**********اس ام اس غمگین تنهایی***********

حاصل عشق مترسک به کلاغ، مرگ یک مزرعه است !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 1,773
  • بازدید سال : 13,047
  • بازدید کلی : 260,446